Direcția calitatea vieții personalului

Jurnalul unui operator TELVERDE!
17.04.2020


Jurnalul unui operator TELVERDE!
 
Nici o durere nu se compară cu cea a singurătății. Constat acest adevăr cu fiecare zi când la TELVERDE 0800410990 sună persoane vârstnice să-și povestească amarul.
Puțin după ora 17.00 sună telefonul și eu mă grăbesc să notez solicitarea.
„Bună ziua, sunt Carmen A. și lucrez la serviciul de urgență 112. Aș vrea să vă semnalez un caz social. Cunosc o bătrânică de 93 de ani și nu are pe nimeni, sărăcuța. Am găsit-o pe stradă și împreună cu prietenele mele am vorbit pentru cazare la un bloc social din Calea Giulești. Administratorul a eliberat o magazie, astfel încât doamna să nu rămână în stradă. Dar nu are bani suficienți pentru alimente. Nici nu e indicat să iasă în stradă în perioada asta.”
Îmi pare rău pentru bătrâna doamnă și mă gândesc că e săptămâna mare și e trist să fi singur pe lume însă trebuie să îi precizez apelantei că această linie telefonică este pentru sprijinul veteranilor și văduvelor de război. Îi promit a raporta situația și sperăm a găsi o soluție astfel încât să-i facem un bine doamnei.
Cu aprobarea șefului structurii ne-am deplasat la adresa indicată de apelantă și i-am oferit doamnei Tudor, alimente de strictă necesitate astfel încât să nu ducă lipsă de cele necesare traiului și să fie liniștită de sărbători.
Doamna Tudor ne-a arătat cu entuziasm că are și dânsa mănuși și mască pentru protecție. Încă poate să se deplaseze, folosind un cadru metalic, până la magazinul din colț să cumpere alimente. O mai ajută și vecinii.
Am ajuns la unitate exact la timp. Se făcuse ora 20.00. A mai trecut o zi.
În drum spre casă, mă gândeam cât de bogat sunt eu. Și nu vorbesc de lucruri ce se pot cumpăra.  
Cum deschid ușa, fetița mea mă întâmpină în prag: ”Tati, cum a fost astăzi la unitate? Ai ajutat pe cineva?”
Sunt un om bogat.
Paște Fericit tuturor!
 
Text: Operator TELVERDE 0800 410 990
Fotografii: Direcția calitatea vieții personalului